loading...
مجموعه مطالب و اس ام اسهای عاشقانه.. دوستانه...دلتنگی و...
احمد بازدید : 2 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

.

دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری

ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری . . . !

.

.

.

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

.

.

.

پیامک عاشقانه

هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است

روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

.

.

.

جملات زیبای عاشقانه

لحظه ای در گذر از خاطره ها

ناخودآگاه دلم یاد تو کرد

خنده آمد به لبم شاد شدم

گویی از قید غم آزاد شدم

هر کجا هستی دوست ، دست حق همراهت

.

.

.

متن عاشقانه

همه کارهایت را بخشیدم

جز آن تردید آخر هنگام رفتنت

که هنوز مرا به برگشتنت امیدوار نگه داشته

ما بهم نمیرسیم

اما بهترین غریبه ات می مانم

که تو را

همیشه دوست خواهد داشت

.

.

.

مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! یا علامت رضایت

وقتی بهت میگویم دوستت دارم …

.

.

.

sms عاشقانه کوتاه

وآن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند .

.

.

.

اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”

فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره …

.

.

.

هرگز منتِ احساسی رو نکش که به زور داره برات خرج میشه…

.

.

.

متن عاشقانه کوتاه

شنیده بودم “پا” ، “قلب دوم” است …

اماباور نداشتم !

تا آن زمان که فهمیدم

وقتی دل ماندن ندارم

پای ایستادن هم نیست !

.

.

.

من «خاطرت» را می خواستم؛

نه «خاطره ات» را…!

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

خدایا

‏”تنها‏” نگذار …

دلی را که هیچکس

‏”دردش‏” را نمیفهمد

 

ادامه مطلب …
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,088