loading...
مجموعه مطالب و اس ام اسهای عاشقانه.. دوستانه...دلتنگی و...
احمد بازدید : 4 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!

****************************************

بعد از گرفتن دست هایت، تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند …!

 

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

* * * * * * * * * * * * * * * * *

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی

* * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا…دوست بدار…! اندک… اما طولانی…!

***********************************

تاریکی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی تنهایی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی مرگ رو دوست دارم اگه به یادم باشی تو رو دوست دارم حتی اگه به یادم نباشی!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند ، دل کوچکم تنگ نگاه توست .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

آفتاب که میتابد، پرنده که میخواند و نسیم که می وزد،
با خودم میگویم حتمأ حال تو خوب است که جهان این همه زیباست…

*****************************

تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند .

* * * * * * * * * * * * * * * * *

وجودت کافی است برای هزار سال دلگرمی

*******************************

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,091