loading...
مجموعه مطالب و اس ام اسهای عاشقانه.. دوستانه...دلتنگی و...

احمد بازدید : 2 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید؛

آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛

و آن وقت شما مقصری …!

.

.

.

دلم می خواهد

زندگی ام را

موقت بدهم دست یک آدم دیگر

بگویم تو بازی کن

تا من برگردم نبآزیآ :|

.

.

.

طعم لبهای تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه

اما

اصلی ترین مزه های زندگیه !

.

.

.

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

.

.

.

رو بعضی ها باید برچسب زد :

تست شد ، آدم نیست . . . !

.

.

.

به هرکه می گویم “تو” به خودش می گیرد

چه ساده اند اینها ! نمیدانند هیچکس برای من “تو” نمیشود . . .

.

.

.

صدا میکنم ” تو ” را

این ” جانی ” که میگویی

جانم را میگیرد!

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد . . .

.

.

.

تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو…

.

.

.

رفتنت را خیالى نیست

فقط مانده ام جکونه در جشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را…

.

.

.

وقتی همه رو شبیه اون میبینی یعنی “عاشقی”

وقتی اونو شبیه همه میبینی یعنی “تنهایی” !

.

.

.

تشنه که میشوم

سرمیکشم دلتنگیت را

بغض بالا می آورم . . .

.

.

.

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش

کنار گذاشته ام . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,100